wtorek, 9 kwietnia 2013

Kiedy byłem małym chłopcem, hej...


15 komentarzy:

  1. Świetnie wypatrzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo z dziecka mamy coś do końca:))) I dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko rzadko pozwalamy się temu ujawnić. Ten pan się nie bał i pokazał chłopca w sobie :-)

      Usuń
  3. bomba ! zawsze powinniśmy nosić w sobie dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zawsze nosimy, tylko rzadko pokazujemy. Bywam często w kinie, gdzie są te huśtawki, ale takiego pana na huśtawce widziałam tylko raz ;-)

      Usuń
  4. chłopcem jest się przez całe życie - tak mówi mój Paddy

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To mi się chyba jeszcze nie zdarzyło, nie pamiętać, że się już coś komentowało ;-) Bo wpis i zdjęcie pamiętam doskonale.
      Na usprawiedliwienie mam to, że pierwszy swój komentarz pisałam w szpitalu.

      Usuń
    2. :-))dziękuję za wszystkie komentarze, Dag, nawet jeśli nieświadomie napisałaś kolejny. :-*

      Usuń
  6. Wcale mu sie nie dziwię:)
    Gdzie to?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :-))